K hotelom ale aj administratívnym objektom patrí recepcia. Ide o prvé miesto, ktoré klient alebo hosť navštívi, a preto by malo vzbudiť dobrý dojem. Nábytok na recepciu by mal byť vkusný, ale aj pohodlný. Také sú aj modulárne sedačky.
Pult recepcie
Zrejme prvé, čo návštevník pri vstupe hľadá je recepcia, resp. zamestnanec recepcie. Pult by mal byť stredobodom vstupnej haly, aby ho nebolo možné prehliadnuť, ale zároveň nebránil efektívnemu využitiu priestoru. Okrem by mal mať zamestnanec recepcie možnosť sledovať celý priestor. Recepcia by mala byť zariadená v rovnakom štýle ako ostatný priestor, teda kancelárie, zasadačky alebo priestory hotela.
Moderný nábytok na recepciu, konkrétne pult je tiež ideálne miesto na firemné logo pre posilnenie korporátnej identity. Vybavená by mala byť aspoň základnými vecami ako je počítač, telefón, tlačiareň alebo multifunkčné zariadenie a samozrejme vizitky a iné potrebné informačné materiály.
Pohodlné čakanie
Na recepcii je niekedy potrebné aj čakanie. Hoteloví hostia niekedy prídu skôr ako je check in, alebo sa na pracovné stretnutie či pohovor niekto dostaví o pár minút skôr. V každom prípade je potrebné zabezpečiť pohodlné miesto na sedenie. Na recepcii by tak mali byť špeciálne modulárne sedačky, kreslá alebo stoličky. Ideálne čalúnené, mäkké a vkusné, samozrejme zladené so štýlom recepcie.
Modulárne systémy sa dajú kombinovať podľa potrieb a dispozície priestoru. Môžete tak vyskladať moderné a pohodlné sedenie tak, ako si predstavuje. Usporiadanie a množstvo jednotlivých častí je na vás. Vhodné sú určite aj konferenčné stolíky, ktoré sa dajú využiť na rozloženie notebooku alebo prípravu materiálov na jednanie počas čakania. V hoteli môžu byť miestom na prezentáciu materiálov s ponukou služieb, hotelovej reštaurácie či atrakcií v okolí.
Text:PR